Helpdesk

U kunt op ons rekenen voor deskundige technische ondersteuning. Zo wordt uw website of online toepassing een krachtig instrument waarmee u uw doelen kunt waarmaken.

1. Helpdesk

We helpen onze klanten om zelf hun website te beheren. In de eerste plaats door WebEtui-CMS gebruiksvriendelijk te maken en te voorzien van een uitgebreide handleiding. Klanten kunnen onze helpdesk bellen of mailen. Door onze beperkte omvang kennen we de klanten, hun organisaties en hun website(s). We kunnen direct antwoord geven op vragen en meedenken over manieren om nog meer resultaat te boeken met de website.

2. Servicecontract

Vanaf het moment dat een website wordt opgeleverd ontwikkelt uw organisatie zich verder en ontstaan nieuwe ideeën en inzichten. Wij bieden onze klanten een servicecontract aan zodat u blijft beschikken over een flexibel CMS en een technologie die mee kan groeien met uw organisatie en met nieuwe technische inzichten.

3. Hosting

YPOS werkt samen met de professionele hostingbedrijven ProServe en TransIP. Beiden beschikken over eigen datacenters in Amsterdam. YPOS heeft eigen servers geplaatst in deze datacenters, waarop de websites van klanten worden gehost. ProServe en TransIP zijn verantwoordelijk voor de ruimte waarin de servers staan, de stroomvoorziening en de internetverbinding. YPOS beheert de software en websites die op de servers staan.

4. Backup

YPOS maakt een dagelijkse backup van alle inhoud van alle websites. Klanten kunnen via de helpdesk oude versies van pagina's opvragen.

Hulp als het nodig is

  • U kunt aan de slag en wij helpen u
  • Persoonlijke hulp met WebEtui, per e-mail en telefoon
  • Up-to-date hardware in het datacenter van TransIP in Amsterdam
  • Deskundig beheer van webservers, software en hardware
  • Iedere nacht een backup van uw gegevens
  • Iedere week een complete backup van uw website

Hosting

Technisch deskundig tot en met de dagelijkse operatie, zodat we alle ideeën ook echt kunnen realiseren en voor u laten werken.

YPOS heeft de kennis en ervaring voor het beheren van UNIX (FreeBSD) webservers. We bieden full-service online oplossingen aan inclusief hosting en domeinregistratie. Doordat we de servers zelf beheren en configureren kunnen we de klant geavanceerde oplossingen aanbieden zoals

  • aparte video-server
  • performance-tuning
  • tijdsafhankelijke operaties
  • online backup
  • interactieve mailinglijsten

YPOS beschikt over co-located webservers (via TransIP en ProServe) waarop alle sites
van klanten worden gehost. Iedere nacht wordt een backup gemaakt van de inhoud van de website. Iedere week wordt een complete backup van de website gemaakt.

Professioneel datacenter

TransIP/ProServe is verantwoordelijk voor de ruimte waarin de servers staan, de
stroomvoorziening, air-conditioning en de internetverbinding van de server. YPOS is verantwoordelijk voor het correct functioneren van de software en de websites op de server.

Hosting in professioneel datacenter in combinatie met YPOS website support:

  • continue 24/7
  • betrouwbaar
  • snelle performance
  • online backup
  • persoonlijke service
  • maatwerk oplossingen